Otipo - Efficiënte planning van diensten en personeelsbeheer
Otipo is een cloudgebaseerd personeelsbeheersysteem ontworpen voor managers en werknemers wereldwijd. De app is een toonaangevend cloud-systeem dat geavanceerde business intelligence en inzichten op interacties integreert. Otipo is een efficiënte en effectieve planningoplossing die kan worden gebruikt in bijna alle sectoren zoals callcenters, restaurants, catering, hotels en andere diensten.
Otipo ondersteunt het vervangen of ruilen van diensten, personeelsbeheer en geavanceerde arbeidswetgevingregels. De app heeft dynamische rapporten van werkelijk gewerkte uren versus geplande uren. Managers kunnen zich gratis registreren op de website, personeel in enkele minuten toevoegen en schema's voor de volgende week of maand maken en publiceren op basis van werknemersverzoeken en arbeidswetgevingregels in enkele minuten. Werknemers kunnen inloggen op de app of website, hun beschikbaarheid voor de volgende week selecteren en berichten naar anderen sturen. Alle verzoeken worden automatisch beheerd.
De app is volledig geschikt voor mobiel browsen, wat de app ondersteunt en compleet maakt. Werknemers kunnen managers op de hoogte stellen van het vervangen van diensten via tekst/SMS, mobiele app en e-mails. Managers kunnen communiceren en alle soorten berichten naar werknemers sturen met behulp van Otipo. Voor een beperkte tijd is de app beschikbaar voor gratis download gedurende 60 dagen, wat het tot een ideale oplossing maakt voor efficiënt werken.